Arkadaşlar 3 Ocak doğumluyuz 2 aylık olacağız neredeyse ama kızım da hala gülümseme vs yok normal mi ? Diğer kızım 45 günlükken gülümsemeye başlamış videolardan baktım da. Gözleriyle takip var hafiften seslerde çıkarıyor ama gülümseme henüz yok..
Çok gazlı kolik hep kıvranma halinde ondan mı bilemiyorum.