Merhaba güzel anneler, bebegim 3 ay 25 günlük. Sabah 8.30 gibi uyanıyor malesef gece uykusuna en erken 11 12 gibi geçiyor bir şeyleri gün içinde yanlış yapıyor olmalıyım ki herkes 8 9 da uyuturken ben asla uyutamıyorum :( fazla veya eksik düzensiz uyuttugumu dusunuyorum detaylı olarakta fikir alamıyorum uyandiktan ne kadar sonra uyutulmalıyım kaç dakika uyumalı, daha az uyursa kaldırmalı mıyım uyutmaya mı calısmalıyım… Yardımcı olabilecek varmı :(