Kızlar selam yine biz biz7 ay 20 günlük olduk bi enfeksiyon geçirdik hiç çıkmadık dışarı neredeyse pazar akşamdan beri burun kapanıyor akıyo hapşırıyo bi taraftan fizyolojik fayda etmiyor emziriyorum kusuyo huysuz uz ateş yok çok şükür grip olduk herhalde gece zaten sabaha kadar üstünü kapatıyorum bi taraftan dişler var ne yapayım sizce dişten mi oldu acaba