Merhaba yks ye hem ayt hem tyt olarak bu sene girmeye karar verdim ama geç mi kaldım çalışmak için bilmiyorum 🫣 derslerin videolarını hesapladım vs dinleyip yazıyorum daha iyi anlamak için neler yapmalıyım çocuklardan da kendime ayirdigim saat akşam 10 dan sonra yorgun oluyorum haliyle aranızda hazırlanıp fikir verecek anneler var mıdır destek olabiliriz birbirimize:)