Bademciğimin biri iri yani hasta olmasam da iri ve sürekli şişiyor şişince daha çok büyüyor doktor alınması lazım dedi ama bebeğim olduğu için süreci bilmiyorum zorlanır mıyım ameliyat sonrası olan varsa beni bilgilendirebilir mi şimdiden teşekkürler ☺️