Merhaba hanımlar 🌸 Bebeğim tam 3 aylık. Sütüm biraz azaldı arttırmak için çabalıyorum fakat bu dönemde en azından desteklemek ve dinlenmek adına 1 öğün de olsa mama kullanmak istiyorum. Sma ve Aptamil denedim bebeğim ikisini de içmedi. Ne önerebilirsiniz, ne yapabilirim?