Hatice- Kızım 4 aylık idrarını az yapıyor yani bezini doldurmuyor neden kaynaklı olabilir sadece anne sütü ile besliyorum ama çokta emmiyor bu aralar 🤦♀️
Ikrazumra19 Hatice- doymuyor olabilir doktorlar oylr soylrt genelde sütünü dagip bak istetsen ne kadar cikiyor