mmmhs Kızlar yeni taktirmistim 3 4 gün oldu bugün ilişki sonrası lavaboda ipini gördüm başına gelen varmı sorun olurmu
OzgeSyr_ mmmhs benım bı yakınımın ipi kaçmıstı anestezi ile cıkardılar bı sağlık kurulusunda muayene ettirin isterseniz
Bugleminannesi28 Mrs-Turkk al benden de o kadar elle hisseden mi dersin ipi düşen mi sallanan mi bende 10 aydır kullanıyorum ne hissettim ne gördüm hiç yokmuş gibi
Zeyer4141 Bende 1 ay oldu taktirali ay görmeyim ip mip bi tuhaf oldum bak simdi😵💫not ilk kez sipral taktirdim
Tuba mmmhs O zaman kestiği ipi çıkartmadılar mı acaba😂 ay beynim yandı. Bence taktırdığınız yere gidip bir muayene olun her ihtimale karşı.
Kbrrrr_58 mmmhs benim bi tanıdıgımında ipi düşmüş öyle kullanıyor sorun olmuyor spiral yerinde sonuçta