Bebeğimde kan uyuşmazlığı sebebiyle sarılık oluştu ve bir ay kadar geçmedi.bizde bir sürü test yaptırdık ettik ,uzamış sarılık dendi .sık sık besle atsın vücudundan diye belirtti doktoru ,bende öyle yapıyorum iki saati geçirmiyorum istediği saniye emziriyorum. böyle böyle derken toparladık çok şükür normale döndü süreç . Bu dönemde doktora götürdüğümde kilo alımı çok iyi gayet güzel besleniyor zihinsel gelişimide çok güzel devam et dedi .ben sezeryan doğum yapınca doğum sonrası az az geldi sütüm mecburen mama takviyesine başladık şimdi ikisi karma şeklinde ilerliyoruz önce emziriyorum sonra mamasını veriyorum sütüm 44 gün geçmesine rağmen aşırı ve istenen miktarda artmadı sağdığımda en fazla 60 cc görüyorum biberonda .böyle oluncada mecburen devam ediyorum mamaya ama milletin yorumları artık tak etti canıma .millet kaynanasından şikayet eder benimki kızım emziriyorsun zaten mamasınıda ver ne olacak yeterki iyi olsun böyle büyüsün hiç takılma dedi geçti. ama anneme asla laf anlatamıyorum sürekli beslenmediğin için sütün yok bu lanet mamadan kurtulmamız lazım bak biberona alışmış tutmayacak artık memeni uyarmayınca olan sütünde gidecek hemen kaşık biberon alalım diye dolanıyor. Benim kızım ağlayıp huysuzlanınca sinirlenince kavga ediyor resmen mememle o an tutmak istemiyor biberon istiyor sadece emzik bile tutmuyor ama normal gün içinde gayet güzel emiyor .bunu anlatamıyorum asla ,anneme göre memeyi reddetmiş emmeyecekmiş zamanla tamamen bırakacakmış olan sütümde gidecekmiş tepemde bunları söyleyince benim stresten sütüm gitmiyor sanki. suçlanmaktan çok sıkıldım sürekli yemediğin için sütün gelmiyor bunu yapmadığın için sütün gelmiyor. Bir sürü şey denedim damlada kullandım rezenede içtim makinayla masajda sağımda yaptım tahin pekmezlerde yedim günlük mutlaka kırmızı yada beyaz et tükettim protein aldım özel vitamin takviyeleri kullandım ama yok işte olmayınca olmuyor demekki. olan sütümle emziriyorum bir damlası bile şifa olur diyorum . Sanki ben istemezdim bir biberon sütüm çıksın çocuğum doya doya içsin mamaya hiç gerek kalmasın ama yok sanki ben keyfi yapıyorum herşeyi ne yapacağımı şaşırdım bunları diyen annemin beni sadece üç ay emzirmiş olmasıda kaderin cilvesi sanırım .