altinayicikinannesi Bebeğim 6 aylık ve tadımlara başladık. 4. Gün ama hala çok öğürüyor ve yutamıyor. Giderek artırmak lazım ama bir yemek kaşığı asla yemiyordur. Siz neler yapıyorsunuz ya da yaptınız? Öğürmeler ne zaman azalıyor