Myagz benimki de 4 ay ve 5 ay kontrolünde 500’ er gr almış. Gece de saat başı uyanıyor, Doktor ya mama ya ek Gıda başlayacağız dedi. Ben de gece yatmadan mama vereyim ek gıdaya da tadımlık başlayım o zaman dedim, o şekilde anlaştık. Hata mı yapıyorum acaba 🥺