oyku3591 inanamıyorum benim kızımda aynı.asla ama asla su dışında birşey içmez.butun meyvelerin suyunu sıkarım.elma, havuç,armut,mandalina,kiraz, üzüm..neler neler denedim.yok iciremiyorum. Ayrandır,kefirdir, süttür hicbirseyi ağzına sürmez. Her türlü biberonda,pipetli sulukta,bardakta denedim iciremedem..bilerek susayinca içecek birşeyler veririm görüntüsunden bile anlar . ağzına götürmeden atar elinden.. uykusunda,parkta,bahçede,oyun alanında belki içer dedim yok orda da icmez.