Aishsvet07 Yatar pozisyonda iken rahatsızlanma kafasını geriye atma uyumada güçlük ağzında bir şey var gibi çiğneme hareketi yapma huzursuzluk yatınca mide içeriği yukarı kaçtığı için tıkanma korkmuş gibi bir anda gözlerinş açarak ellerini kollarını gererek açma hıçkırık gegirme. Bizimki çok ileri maalesef endoskopi yapılacak. Ama öyle sürekli kusma değil sadece reflü. Keşke huzursuz olmasa da normal bebekler gibi sürekli kussun razıyım. Fazlalığı atan bebek kusar ama mutludur. Bizimki her mamadan sonra mide de yanma ağrı olduğu için çok sancı çekiyor. Genelde bu yüzden gaz sanıyor insanlar. Ayaklarını karnına çekiyolar yaa reflüden olacağını düşünmüyolar. Bendw çok doktor gezdim gaz dedi sürekli halbuki benim oğlumun karnı yumuşacık olur gazını kendi çıkarır. Dünyanın gaz damlasını probiyotiğini aldım. Sonradan araştırdıkça anladım. Üst karın bölgesinde ağrıya sebep oluyor. Gaz olduğundan emin olmadıkça aynı hataya düşme bence😔