yamy aynı durumdayım :) kızım tam 2.5 yaşında ve anaokulu için çok uygun ancak etrafımda kreşe giden tüm çocuklar sürekli hasta küçük kızıma hastalık taşır diye eylüle kadar bekleme kararı aldım.
Kreşe verecekseniz alışma sürecini de göz önünde bulundurun. Okulda durmanız gereken zamanlar olacak.Belki birden ağlayacak ve sizi isteyecek aniden gitmeniz gerekecek.7 aylık bebeğimle okul ortamında beklemek çok zor olacak diye de erteleme kararı aldım.
Oyun grubuna gelince bence çok faydalı. 18 aylıkken başlamıştık 30 aylık oldu hala devam ediyoruz. Önceden hafta içi gidiyorduk şimdi hafta sonu. Bebişi götürmüyorum. Büyük kızımla ikimize özel bir an olsun diye baş başa katılıyoruz oyun grubuna.Belki fikir olur size de :)