Kızlar merhaba kızımın cok duzenlı olmasada gece en gec 12 de uyurdu 1 hftadır deldırmıs durumda gce 3.4 kavga dovus uyuyor sabah 12 de zor kalkıyor ıkı uyku yapıyor gun ıcınde bu arada birinci azı dıslerı u patlatmış birazda rahatsz balgam ı var duzene gırcek mı szce tavsiyelerine ıhtycm var