Tahammül eşiğim çok düşük oğlum 3 yaşında çok hareketli ve sürekli vurarak hareket ediyor eliyle ayağıyla kafa atıyor sürekli oyun anlayışı vurmak resmen ve bazen o kadar çok bunalıyorum ki anlatamam vurup durması sinirimi çok bozuyor bana az önce defalarca vurdu defalarca ve kendimi tutamayıp artık yeter diyerek suratını sıktım ben çok kötüyüm çok kötü lütfen ne yapmam lazım destek olun bu beni çok üzüyor çok yoruyor yani kucağına alıp birbirini okşayan anne çocuklara çok özeniyorum sarılmak isterken dahi sürekli kavga etme vurma modunda