Bana kalırsa kesinlikle devlette yaptırmayın. Bırakın paranız gitsin gidip özelde yapın. Ölçüm özelde çok uzun sürüyor devlette bi kaç dakika. Kan testi verdim birincide kaybettik dediler şaka gibi ikinciyi verdim. Yüksek risk down çıktı. devlette yaptırdığım için bin pişmanım bütün hamileliğim zehir gibiydi. Detaylı ultrasona gittiğim doktor rakamları görünce şok oldu kaç senelik doktorum böyle sonuç görmedim dedi. Ama yinede bizi ne bekliyordu bilmiyordum. Çok şükür sağlıkla aldım kucagıma bebeğimi.