Doktor sadece anne sütü alan bebekte 10 gün normal kabul ediyor boşuna götürmeyin hiçbir şey yapmıyorlar normal diye benim bebeğim de 5 6 günde bir yapıyordu ben hep probiyotik veriyorum düzenli ve günde 3 kere zeytinyağ eğer ki yapmazsa zeytinyağı 3 ten 5 e çıkarıyorsun ve masaj ve bacak bisiklet hareketleri başka yapılacak bir şey yok 🤷🏻♀️