Kızım 18 aylık..uyurken sürekli bilekleri parmakları kolları sarsılıyor..yani seğiriyor..oğlumda oluyor 5 yaşında o..ama inceledim onun uykuya tam dalınca geçiyor..kızımın hiç geçmiyor..bu normal mi? Birde kızım 2 3 adım yürüyüp düşüyor..hala tam yürüyemedi..daha çok popo üstü gitmeyi tercih ediyor..B12 ve demiri düşüklmüş e nabızdan baktım..demir kullanıyoruz..bilgisi olan yazarsa sevinirim..