NewMomm1 ilk saklama huyunu bilmediğim zaman delirmistim nere gitti bu diye ama arkasindan onun ciktigini anlayinca delirmiş gibi mutlu oluyorsun. Oğlum büyüdü de saklamayı mi öğrenmiş diye mutluluktan ağlayasim gelmisti. O sinir stres hep uçup gitmişti 🤣 aynı sekilde kumandayi görmeseydim eminim yarın çıldıracaktim ama atletlerin icinde gördüğüm zaman sebepsizce mutlu olacaktim🤣🤣🤣 kiz bu delilik degilde neee🤣🤣🤣🤣