Gamzeliiix09 kızım 20 aylık 60+ kelimesi var.
Gün içinde beraber çok vakit geçiririz özellikle bu aralar kitaplarla hatta ben yemek yaparken bazen kendi gider odası a kitaplarına bakar. (Uzun bir süre rutin yapmıştık çünkü kitap okumayı yada hareketli kitaplarla vakit geçirmeyi)
Her zaman tercih sunarım örneğin kalem istiyor hangi kalemi istiyorsun mavi kalem mi sarı kalem mi gibi.
Birşey istediğinde ıh ih diyor ama yavaş yavaş azalıyor istediğin şeyi ver diyor. Ona anlatıyorum işte bişey istersen istediğin şeyin adını sonrasında ver demen gerekiyor diye. Şuan 2 li cümle pek yok maalesef 2-3 tane anca. Doktorumuzu değiştirmiştik o da bu dönemde 3 lu cümle bekleriz dedi ben şok oldum 🙈 ama tâbi tavsiyelerini dinleyeceğiz doktorun. Bol bol akranlarıyla görüştür oyun gruplarına götürmemizi tavsiye etti . Bir hafta boyunca aynı kitabı okuyun dedi.
Aklıma gelenler bunlar . En önemlisi bişey öğretirken somut olması o şekilde daha iyi algılıyorlar.