Merhaba kızlar yaşadığımız yerden hiç memnun değilim eşim polis ikinci dogu görevini yapmış uzun zaman dır bulunduğun yerden ben pek sevemedim kalabik sehrr hem pahalı hemde ortam çok kısıtlı aile desen herkes farklı semtlerde ben bulunduğum yerden gitmek daha mabtikli küçük yerde yaşamak istiyorum daha sıcak samimi geliyor eşim pek yanaşmıyor sürekli kavga ediyoruz terc8h yap diyorum daha var diyor en son tercih ne zaman bilenler bakarmış bir zahmet