Ervaam Merhaba bayanlar 2 sezeryan geçirdim en son geçirdiğim in üzerinden tam bir yıl geçmesine rağmen hala kızarıyor pişiyor birazda göbekliyim Doktor krem verdi ama geçmiyor ne yapmam lazım
selins1313 Ervaam bol bol havalandırmak lazım diye biliyorum duş sonrası kurutmak lazım Biraz egzersiz yaparak göbeğiniz gider en azından o sorun kalkar diye düşündüm birde pudra sürerdi annem
KahveliVera Ervaam pişmek ne oluyor kızarması mı benimde safra ameliyatımı olduğum yer ara ara oluyor öyle doktorum normal demişti ama sezaryen bilemem