Zme Soğuk algınlığına yakalandım galiba hafif burun akıntısı ve boğazımda acı var emziriyorum da tylolhot (taylot) kullanabilir miyim acaba?
selins1313 Zme sirke bal yerdim ben emzirme dönemimde bol bol ıhlamur içerdim Aksi bir şey kullanmadım
dilekatesz Zme yok yok kullanma sadece parol kullanabilirsin, hemşirene ya da doktoruna danışmadan ilaç içmeni tavsiye etmem. Ballı süt bitki çayı tarzı doğal şeyleri dene
tubasd Zme geçmiş olsun prospektusune bakın yazar orda Ama ev yapımı elma sirkeniz varsa birebir biiznillah yoksada limon nane a bir tutam karabiber için hem terletir hem bogaziniza iyi gelir bol sıvı tüketin geçmiş olsun
elmaliturtam Zme sirken var ise bir bardak sıcak suya bir kaşık sirke yarım limon bir tatlı kaşığı baş ekle ılık ılık iç. Bir de yatmadan tuzlu su ile gargara yap iyi geliyor. Çok geçmiş olsun
Sekeroglannn Zme Hastalıktan süründüğüm dönemde bile doktor sadece parol demişti. Bence kullanmayın ıhlamur tarzı şeyler içebilirsiniz. Geçmiş olsun bu arada 🌸