zahide0742 düzen yok bizde de . napalım… varsın ev pis olsun temizlenir, varsın yemek pişmesin dışardan söylerim, Onunla vakit geçirmek bana iyi geliyor, büyüdüklerinde pis, düzensiz, bi ortamda büyüyüp büyümediklerini hatırlamayacaklar. Hatırlayacakları tek şey onlarla geçirdiğiniz vakit, sevginiz, şefkatiniz…