Demiradam Arkadaşlar merhaba oğlumun süt alerjisi var hiç bir mamayı kabul etmedi neocate vanilyalı denemek istiyoruz onun da 1+ var kullanmamın ne gibi sakıncası olur
Azygos Kullandınız mı acaba biz de çok zor durumdayız içmiyor sade 4 aylık vanilyali 1 yaş üzeri ama alsam mi