Senaypoyraz merhaba bizde 15 ay 15 günlüğüz uykuya dalışı hep zordu ama şimdi resmen savaş veriyoruz yatağında artık çok döndüğü için sürekli uyanıyordu yatağını kaldırdım yanımda yatıyor ama geceleri uylu ile uyanıklı arası saçma bişey yaşıyoruz sürekli eliyle bi yerlerimi oynuyor sürekli dönüyor oturuyor ağlıyor
Gündüzleri uyutacağımdada bildiğin tepinerek ağlıyor
Çıldırmak üzereyim saçma sapan bişey yaşıyoruz