Bu kışı resmen hasta geçirdik evde hepimiz sırayla hasta oluyoruz kendi aramızda okeye döner gibi🙄 geçen kış hiç hasta olmamıştık ama bu sene bi ben hastayım bi eşim bi çocuk hasta bitmek bilmedi. bakıyorum millete hiç hastalık yok fink geziyolar dışarlarda biz hep evdeyiz hastalıktan. Nerde yanlış yapıyoruz da böyle oluyo anlamadım bizde bi sorun var😆 çocuğumun bağışıklığı kuvvetli olsun çok sık hastalanmasın inş dedikçe çocuk hasta oluyo sakınan göze çöp batıyo heralde🤪 sizde durumlar nasıl hastalık işlerine nasıl çözüm bulcaz kızlar içim şişti hele çocuk hastalanınca hem uykusuzluk hem üzüntüden yorgun düşüyorum insan içine çıkacak hal kalmıyo ztn