nisaemir34 canım ilk zamanlar dengesiz olabiliyor. Muhtemelen bir iki hafta sonra tekrar bakarlar değerine. Bizimki de sarılık sonra TSH çıktı iki hafta sonra geçmişti. Ama yüksekse de hiç korkma belli bir yaşa gelene kadar hapı ezip içiriyotsun o kadar. Allah dermansız dert vermesin inan bu öyle korkacak bişi değil.