karanaliakgn salicaksin bacım . Çok dert etme bende bebeğim küçükken tükenmişlik sendromuna girmiştim. Berbat biseydi sana anlatamam. Sürekli memeci bebe , sürekli yemek bekleyen koca , evin temizliği. Bende banyo ve klozete her gün çamaşır suyu bosaltirim sararcak diye aklım çıkar .. baktım olmuyor eşime sarmaya başladım sonra çok yakın arkadaşlarımla paylastim bana dediler hergun yemek yapamazsın bebegin var mecbur eşin yardim edicek etmiyor mu aparatif şeyler yiceksiniz , menemen , kahvaltı , tost vs vs vs öyle öyle şükür geçti eşimde cocuktan yana çok yardımcı oldu herşey rayına oturdu. Relaxim bugün yemek yapamadim diyorum yeri geliyor dışarıdan yiyoruz napim bende insanım. . sende tüketme kendini olan bize oluyor baska kimseye değil valla.