Merhaba arkadaşlar.ben bebeğimi meme+mama olarak besliyorum.bazen memeyi hiç emmediği bile oluyor.o zamanlarda sağıyorum sütüm 20-30 cc çıkıyor.bebeğim emdiği zamanda mı bu kadar emiyor bilemedim.zaten sütümle doymadığı için mama veriyorum ama bu kadar az olmasını anlamadım