Momybaby00 ya benim başıma hep ev pisken birşey geliyor birde hep ya bu durumdayken misafir gelirse diyorum o anı yaşamamak için temizliyorum hatta bir keresinde aynı biyle siz gibi canım birşey yapmak istemiyorum yatmak nasıl tatlı geliyor bebeğimde 20 gunluk yeni yanlız kaldım evi BK görüruyor ama nasıl yani koridordan başla tüm odalar pislik çamaşır içinde öğlene kadar yattım dedim bu böyle olmicak tüm evi topladım halıları supurdum aradım halıcıyi geldi aldı heryeri sildim tezgah bulasikdan gorulmuyordu onları hallettim tezgahı çamaşır suyuyla sildim saolsun bebegimde bilmiş gibi çok usluydu o gün oturdum yemek yicem alicakli gibi kali çalıyor bir baktım eşimin şehir dışından abisi kuzenleri supriz yapmış bana dedim iyiki kalkmisim aslında o günde benim için bir devrim oldu o günden beri dikkat ederim