Momybaby00 Kızlar bende aşırı üşengeçlik var ev işlerini yapabilirim ama yapmak istemiyorum ayağıma takılan bir yastığı bile kaldıramıyorum günlerce durur orada eşim der öyle kaldırırım yani o derece her şeye üşeniyorum çocukların bakımı üst değişimi ben kendime bakım konusunda üşeniyorum ev işlerine üşeniyorum bu üşengeçliği nasıl yenerim mesela ev çok dağınık ama ben bir başlasam devamı gelecek ama ev dağınık olduğu için hiç işlere başlamak istemiyorum içimden gelmiyor ve işler hep aklımda oluyor başım ağrıyor resmen düşünmekten o işi yapmadan aklımdan çıkmıyor beyinsel yoruluyorum nasıl aşıcam üşengeçliğimi nasıl yeneceğim bana tavsiye verir misiniz?
kirikkalp Momybaby00 bir B12 ye baktırsan gülüm? Bende de var bende kan vereceğim büyük düşük ama benim bu kadar değil ilerisi olur diye de korkmuyor değilim açıkçası
[silindi] Amaan ev işi kadar nankör bir şey mi var her gün yapıyoruz yine aynı 🤣 böyle zamanlarda ben çocuğumu düşünüyorum kendim için değilse bile çocuğum temiz bir evde yaşamayı hak ediyor diyip temizlik yapıyorum. Ha insanız bazen hiçbir şey yapmadığım zamanlarda oluyor tabi ki ama onun dışında yavaş yavaş yapmayı deneyebilirsin. Mesela 1 gün 1 çekmeceyi temizle düzenle ertesi gün diğerini zaten yaptıkça yapasın gelir temiz görünce insan iştaha geliyor
Momybaby00 [silindi] aynen öyle vallahi ev işi nankör gerçekten 😂 öyle yapacağım yavaş yavaş başlayacağım yapmaya
Olurmuolurmu Momybaby00 instagramda cem özkökü takip edin. İnsanın temizilk hevesi geliyor yaparken zevk almsya başlıyo insan
nazlii1_ Momybaby00 bu evi benden başka toplucak yok, uzatmanın da anlamı yok diyorum ve yapıyorum birde sabahtN bütün işleri yapıp öğleden sonra çocuğuma ayırmaya çalışıyorum öyle daha kolay oluyor. Rutin oluşturursaniz üşengeçlik kalkıyor
yokolmaz Momybaby00 usengec biri değilimdir ama ,çocuklar uyudukdan sonra işlerini sağlam kafayla da yapabilirsin aslında ,ben genelde öğle yapiyrum gündüz pek işim olmuyo ,biri okula ,biri yanımda onla ilgilniyrum .
Momybaby00 yokolmaz çocuğum 1 tane bana hiç bir zararı yok yapsam yaparım ben yapmak istemiyorum ondan sanırım