KahveliVera Sadebayan bende camları sildim 1 saat önce üst kat komşumun ışıkları sandım meğerşem gökyüzünün aydınlığıymış hayr olsun korku var içimzde 🧐
Bebislerhakkinda Sadebayan bisey olmaz demişsin madem böyle düşündün buraya da keske yazmasaydin zaten insanların korkuları var ,yalnız kalan anneler var evde …