Asla sütü sağmayı düşünme bende iki gündür kestim baya şişti ve ağrısı var iki güne iyileşir zaten bende dünden biraz iyi şimdi bide hamile kaldım diye emzirmeye kestim 1 yaş ında oğlum supriz oldu bizde ama sakın sagmayın göğsümüzü sandıkça zaten gelir o zaman emziren daha iyi