1bebegimiz Bebeğim 8 aylık içine uzun kollu zıbın altına bir tane ince alt bunların üstünede bir tane ayaklı tulum giydiriyorum erkek bebek ve başı ve vücudu aşiri terliyor üşür diyede korkuyorum üssünü çok açıyor siz nasıl giydiriyorsunuz?
Gonzalezz 1bebegimiz uyurken kaç kat giydirdigimiz evimizin sıcaklığı ile ilgili,mesela ben donla uyutuyorum
Ceys 1bebegimiz Yarım kol zıbın üstüne çok kalın olmayacak şekilde uzun kol üst altına pijaması çorapsız yatıyor. Üzerine de muslin örtü atıyorum soğuk olursa battaniye atıyorum ama sürekli acıyor üstünü ortunce de uyanıyor sevmiyor sıcağı .
Sassolsobe KaynanaYiyen ben de bu şekilde uyutuyorum ama bazıları çok kalın giydirince acaba üşüyor mu diye tereddüt ettim şu an
Bilgeakan Atlet , yarım kol zıbın . Uzun kol body, altına çoraplı pijama ve en üste ince patikli tulum . Evimiz 22 derece
Ballikizim99 Oda 23-24 derece ise içine zıbın+ince pijama+0.5 tog uyku tulumu yetiyor ama 22 derece civarıysa bunların üstüne bide müslin battaniye örtüyorum çorap giyiyor ama sıkmayan bol bir çorap şapka da hiç giymez öyle hiç hasta olmadı bu zaman kadar
ebebe 1bebegimiz kızım 4.5 aylık ben de bu şekilde uyutuyorum 2.5 tog kolsuz uyku tulumuyla. Kollu olunca içine sadece zıbın giydiriyorum uzun ya da kısa kollu evin derecesine bağlı
Ballikizim99 lia12345 evet 24 derecede tam ayarında oluyor ama 22 ye falan düşünce bi ince battaniye gerekiyor 😇
lia12345 Ballikizim99 aynen battaniye ile yatiramadigim icin kazak tarzi daha kalin bir sey giydiriyorum.
Minikkoalam0404 Ev 22-23 derece, içine kısa kollu zıbın üstüne 1 tog uyku tulumu sadece ben kışa girdiğimizden beri hep bu şekilde giydiriyorum. üstüne de hiç bir örtü örtmüyorum.
dilekatesz 1bebegimiz tog lu uyku tulumu kesin çözüm hem üzerini örtmene gerek olmuyor hem üşüdü terledi sorunu yaşamıyorsun
kubra3796 1bebegimiz sıfır kollu atlet ve tulum başla bir şey giydirmiyorum. Bebekler sıcaktan hastalanır
gmzzmrtt 1bebegimiz erkek bebek çok sıcağı sevmez. Çok kalın kalın giydirilmeyi sevmez bana göre kalın giydiriyorsun. Bebekler sıcağa alışıyor bi rüzgarda bi soğukta hemen hasta oluyorlar terliyorlar terleri üstünde kuruyunca eyvah. Nerede yaşıyorsunuz kar kış mı iklimi odan nasıl. Ben izmirdeyim mesela. Oda 20.5 derece. Askılı tulum üstüne pijama takımı bu kadar. Yattığı beşiğin altına battaniye serdim üstüne de yorgan. Çorabını uyuduktan sonra çıkarıyorum.Üstüne yorgan altında battaniye serdiğim için üstünü kalın giydirmiyorum. Bide oda serin tam ayarında çok güzel uyuyor terlemiyor benim bebeğim de erkek.
adaatuna 1bebegimiz bebek terliyorsa sorun vardır. Ben atlet üstüne uzun kollu giydiriyorum bir de kolsuz uyku tulumu
Papatya-eylul88 1bebegimiz ev 23 derece üzerine sıfırkol veya kısa kol zıbın onun uzerine içlik ama incecik alt üst olarak sonra penye ikili takım veya penye tulum uzerinede belli belirsiz ince battaniye ötruyorum