tazemomyy Benim oğlum 15 aylık daha yeni uyumaya başladı diyebilirim :) o da arada yani :) siz kucagınızdan bıraktığınız için uyanıyor , temas istiyor olabilir destekli uyku istiyor olabilir. Bazı bebekler uykuya geçişte ve bunu devam ettirmekte zorlanırlar. Ben sizi 13 ay uykusuz kalmış biri olarak anlayabiliyorum ama emin olun geriye dönüp onun bu hallerine fotoğraftan baktığınızda keşke daha çok kucagımda kalsaymış diceksiniz. Anın tadını çıkarın, bırakın kucagınızda uyusun sizde onunla uyuyun o huzur çok başka