Merhaba arkadaşlarıım
Doktorumuzun yönlendirmesi ile 1 yaşından itibaren mamayı keseceğimiz için artık azaltmaya gidiyoruz. Kızım 9. Ayını bitirdi mama ile besleniyor. Gündüz azalttık zaten ek gıda ile güzel ilerliyoruz çok şükür bende gece beslenmesini keseceğim sıkıntısı yoksa bir kere max 2 kere uyanıyor. Gece beslenmesini kesen arkadaşlarım nasıl kestiniz? Neler yapabilirim? 🫶🏻