elfnurs bende 1 buçuk aydır adet görmüyordum testim negatif çıkmıştı kan değeride tarlusal kullandım 2 kutu sökülmedim kistim var diye düşündüm muayeneye bir gittim sürpriz hamileymişim kesesi duruyor kalbi atmıyor dedi doktor tekrar gittiğimde kalbini dinledim fakat çok zor atıyordu ilaçlardan kaynaklı problem olma olasılığı yüksekmiş tekrardan muayeneye gideceğim yine aynı şekildeyde kürtaj olmamı önerdi doktor 1 yaşında oğlum var tek bakıyorum haliyle zor oluyor bence ihmal etme git erkenden canım