Ayda iki üç kez kriz gibi birsey geçiriyorum durduk yere otururken ayaktayken farketmez bir anda gözlerim kararıp başım dönüyor bütün vücudum uyuşuyor gibi oluyor o anda ölüm kaygısı geliyor sanki kendimi yere salıp bıraksam bidaha kalkamicakmişim gibi değişik birşey yaşıyorum sonrasında suratım ve ellerim bembeyaz oluyor bir anda ter boşalıyor avuç içlerime kadar terliyorum bu 30 saniye felan sürüyor sonra geçiyor nedir bu ilkinde eşim vardı yanımda çok korkmuştuk acile gittik ama birşey denmemişti artık çok sıklaştı internette araştırdım panik atak krizi mi acaba