Sese Kilosu 10.4 müş ay ay not etmiştim. İnanır mısın kaç tane doktora götürdüm kaç ultrasona girdim her gün ölçerdim başını hergün artardı ilk zamanlar. Biz de çok büyük kafalı değiliz çok korkardım bıngıldak bile 2 yaşında kapandı. Ama büyüdükçe gelişiminin iyi olduğunu görünce yavaş yavaş kaygılar bitiyo. Duan için de çok teşekkür ederim hepimiz evlatlarımızın sağlıklı hayırlı günlerini görelim sağlıklarıyla sınanmayalım inşallah