Eşim 1 hafta gece 1 hafta gündüz çalışıyor bebeğim 7 aylık uyuturum beşiğine koyarım uyurum bende yatağına alışsın diye de şimdiye kadar yanıma pek almadım ama kendimi artık geceleri yalnız mutsuz hissediyorum bu gece de beşiğe koyacaktım vazgeçtim yanımda uyuyor şimdi hatamı yapıyorum