Merhaba kızım 3 yaşında fakat 19-20 aylıkken tuvalet eğitimine başladık bez takmıyor normal lazimligina tuvaletini yapıyor. Dışarı nereye gidersek lazimligini taşıyoruz ve bazen eve kadar o tuvaletini tutuyor. Sorunumuz ise kızım normal klozete hiç alışamadı 1-2 defa denedik ruhsal olarak klozete oturmak istemiyor (klozet adaptörü var ondan korkmuyor) onu WC’nin üzerinde gördü mu uzaktan bile olsa panik oluyor bağırıyor. Hiç istemiyor oraya oturup tuvaletini yapmak. Ama biliyorum ki kreşe giderken ve yazın zor olacak. Siz bu konuda tecrübeli anneler ne gibi çözüm önerirsiniz ve tuvalet eğitimi veren anneler çocuğunuzu normal tuvalete nasıl alıştırdınız? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim