brprensesannesi23 arkadaşlar kızım 5 gün önce ateşlendi kustu soğuk almıştı ilaçlarla atlattı ama iki gündür huzursuz ağlıyor inliyor ve gözleri inanılmaz çapaklanıyor sizce sebebi nedir (ilaçlarına devam ediyorum)
arasardaannesi brprensesannesi23 belkı gözüde enfeksiyon kapmıstır bı doktora göturun ılaclık bıse varsa yazsın gecmıs olsun