Kızlar kaç gündür gripten ölüyorum Coldaway soğukalgınlığı hapı içiyordum 20 günde geldi adetim bugün 2. Günüm dün ben yine hapı içtim dayanamadım ateşim de çıkıyordu sabahtan beri kanım durmuyor pıhtılı geliyor bayılmaktan korkuyorum artık sanki cocuk düşüyor gibi takatim kalmadı normalde de yoğun olurum ama bu daha da çok 46 kiloya düşmüşüm hastalıkla beraber yarın doktora gitsem kanamayla bakılır mı adetimi kesmek istiyorum eşim de yok evde çalısıyor korkuyorum 😦öksürüğüm de var çok kötü ciğerim sökülecek gibi öksürdükce daha da geliyor deliricem