Bartummommy 42 günlük bebegim 2 gündür kaka yapmiyor vd.e bugün çıkardigu gazlar kötü kokuyor doktora gotursemmi ki
Blueberry0 Bartummommy bizimkide 2 aylık olacak bu ara gazı kokmaya başladı normal mi bende bilmiyorum burada bekleyeyim
Ftsolgn Bartummommy benim bebeğimde yeni doğduğu sıralar iki gün yapamamisti kakasını kabız oldu sanıp götürdüm doktora 10 gün bile yapmasa anne sütü alan bebeği normal karşılarız dedi. İciniz rahat olsun 🌺
Kaderuzbas Blueberry0 benimkide 3 aylık gazı aşırı derecede kötü kokuyor ben normaldir diye düşündüm ama götürsemmi acaba doktora
Blueberry0 Kaderuzbas Valla bende bilmiyorum ki önceden kokmuyordu. bende normal diye düşünüyordum hanımefendi bu postu açana kadar 😄 2 aylık olunca kontrolümüz var . Soracağım doktoruna 🙄
moonlight__ Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal. Kaka yapmadığı için bağırsakları doludur gazı ondan kokuyodur. Benim bebeğim kabız olduğunda kokuyor gazı 😂