selvagupse Kızlar selam bebeğim destekli uyuyor piş piş , kundak ,emzik , beyaz gürültü ve elimizde biraz sallıyoruz. 3. Ay bitmek üzere uyku eğitimi denemelerim çok kötü. Aranızda süreçten geçen var mı neler yaptınız. Acil bilgiii
etuerk selvagupse uyku eğitimi 5. Ay itibariyle verilir. 4. Ay zor bir aydır çünkü uyku gerilemesi yaşanır. Eğitim verenler genelde 5. Aydan başlar. Şuan daha erken sizin için. Destekleri azaltabilirsiniz yavaş yavaş, kundak 4. Ay itibariyle önerilmez alışkanlık yapar. İlk önce onu bırakın mesela