Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık oldu bir aydir ek gıda veriyorum püre tarzı nazende tanecikli şeyler.Bebeğim yemek istiyor çok hevesli 3-4 kaşığı çok güzel yiyor sonra ağlamaya başlıyor yemek istemese zorlamayacağım ama ağzını açıyor bekliyor bazen almıyor neden ağladığını anlayamıyorum stres oluyorum çok fazla. Bu arada istemese gerçekten öyle bı kilitliyor ki ağzını açmasi imkansız. Neden böyle yapıyor sizce ?