4,5 aylık oğlum bi memede 6-7 dk kalıyor, sonra kendini geri atıp ağlamaya başlıyor. Ötekini veriyorum onu da 5 dk falan emip yine aynı şeyleri yapıyor. Bu sefer yine diğer memeye geçiyorum. Böyle bi döngüye girdik son 1 haftadır falan. Neden olabilir?