ihsa bende götürdüm daha önce aynı şekilde fitil verdiler ama geçmedi her gün yaptı kakasını ama ağlayarak yaptı düzelir düzelir dediler ama öyle bişey değilmiş katılaşmış kaka bağırsakta birikiyormuş bir kısmı çıkıyormuş onlar çıkmıyormuş ve enfeksiyona sebep oluyormuş röntgen çektiler öyle belli oldu. Anne sütünü bıraktık biraz düzeldi ama çok farketmedi. Çok pişmanım aylarca çocuğuma eziyet çektirdim gibi hissediyorum doktora götürmüş olmama rağmen. Henüz düzelmedi tedaviye dün başladık umarım faydası olur. Süt, makarna, Muz, elma, çikolata kesinlikle yasak dedi doktor. Geç kalmayın önlem amaçlı siz çektirin isteyin. Geçmiş olsun